تفاوت پرونده قتل راننده ماشین شماره

تفاوت: پرونده قتل راننده ماشین شماره تاکسی پرونده اختلاف اخبار حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی راه حل وزیر نیرو جهت تامین آب کافی کشور

    وزیر نیرو گفت: ما می‌توانیم با بهره‌مندی از فناوری‌های تازه میلیون‌ها و بلکه میلیاردها مترمکعب آب در بخش کشاروزی صرفه‌جویی کنیم و جهت جمعیتی تا دو برابر جمعیت ف

    راه حل وزیر نیرو جهت تامین آب کافی کشور

    راه حل وزیر نیرو جهت تامین آب کافی کشور

    عبارات مهم : انرژی

    وزیر نیرو گفت: ما می توانیم با بهره مندی از فناوری های تازه میلیون ها و بلکه میلیاردها مترمکعب آب در بخش کشاروزی صرفه جویی کنیم و جهت جمعیتی تا دو برابر جمعیت فعلی کشور آب کافی جهت شرب، بهداشت و صنعت در دسترس داشته باشیم.

    به گزارش تسنیم، رضا اردکانیان امروز (جمعه) در صحبت پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه جامعه ما حائز وجدان دینی هست، گفت: مردم ما دارای انگاره ها و اعتقادات دینی قدرتمندی هستند و این دین داری به طور عام و به طور خاص مهم ترین سرمایه ماست. تحقیقات جهانی در علوم اجتماعی نیز موید این است که بسته به شرایط و مقتضیات و به خاص زمانی که زیرساخت های صرفه جویی مهیا باشد، انگاره های دینی، انگیزشی جهت واکنش‌ها درست را فراهم می کنند.

    راه حل وزیر نیرو جهت تامین آب کافی کشور

    وی با تاکید بر اینکه استفاده استاندارد و مطابق الگوی مصرف آب و انرژی همان عمل صالح تکرار شده است در آموزه های دینی ماست، ادامه داد: استفاده درست آب و انرژی عین عدل هست. انصاف حکم می کند زمانی که در نقاطی از کشور به دلایل متفاوت از جمله کم بارشی، تنگناهای مالی و عمدتا بدمصرفی، آب با کیفیتی در اختیار ندارد، ما در برابر که آب با کیفیت و سالم داریم آن را به درستی مصرف کنیم.

    وزیر نیرو با تاکید بر اینکه سالیان متمادی در بعضی زمینه ها بدمصرف بوده ایم، ادامه داد: بدمصرفی همان فسادی است که خداوند تاکید کرده است در زمین مرتکب انجام آن نشوید، آیا که بقای آدمیان و رفاه و آسایش آنان را به خطر می اندازد، نابرابری و بی عدالتی ایجاد کرده و خشونت می آفریند. بنابراین بدمصرفی در محیط زیست، آب و انرژی می تواند موجب بروز تمامی این مشکل ها شود.

    وزیر نیرو گفت: ما می‌توانیم با بهره‌مندی از فناوری‌های تازه میلیون‌ها و بلکه میلیاردها مترمکعب آب در بخش کشاروزی صرفه‌جویی کنیم و جهت جمعیتی تا دو برابر جمعیت ف

    سال هاست شیرینی بد مصرفی را چشیده ایم

    اردکانیان تصریح کرد: ما سال هاست شیرینی بد مصرفی را چشیده ایم امروز گام اول را برمی داریم و اظهار پشیمانی می کنیم و تصمیم می گیریم که به طور جدی وارد مصرف صحیح شویم و مصرف صحیح را به عنوان یک عمل صالح در جامعه خود نهادینه کنیم. انجام این کار شریک و همراه می خواهد و درستی این راه باید جهت همه مردم تببین شود و همگان به خاص کسانی که دسترسی به تریبون های مهمی دارند باید به جای جنبش کردن و دمیدن بر دشواری ها همراهی کنند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهم ترین ایده و برنامه وزارت نیرو به عنوان دستگاه مسئول و همکاران دیگر در شرکت دولت، سیاستی با نام سازگاری با کم آبی هست. این سیاست سه کلمه زیاد نیست ولی یک دنیا فعالیت در کنار آن باید انجام داد تا همانند پدرانمان از هزاران سال پیش با کم آبی سازگار شویم.

    وزیر نیرو افزود: در کشور ما به میزان قابل ملاحظه ای از انرژی برق به وسیله نیروگاه های برق آبی تولید می شود. سال گذشته توانسته بودیم تا ۹۳۰۰ مگاوات برق کشور را از طریق نیروگاه های برق آبی تامین کنیم ولی به علت افت بی سابقه بارش ها در پاییز و زمستان سال گذشته آینده نگری می شود در تابستان امسال چندین هزار مگاوات کم کردن تولید برق از نیروگاه های برق آبی خواهیم داشت.

    راه حل وزیر نیرو جهت تامین آب کافی کشور

    اردکانیان تصریح کرد: ما هر ساله به طور طبیعی با رشد معقول جمعیت هم مواجه هستیم که این مسئله نیز منبع جدیدی جهت مصرف زیاد است و جهت آن برنامه ریزی می کنیم. توصیه مهمی که نباید از آن غافل شویم این است که امسال می توانیم هم در بخش آب به خاص آب شرب و بهداشت و هم در بخش برق با درست مصرف کردن و فاصله گرفتن از بد مصرفی تابستان گرم امسال را با پرسشها کمتری پشت سر بگذاریم.

    وزیر نیرو یادآور شد: حتی در این میان بارش های نسبتا مناسب بهار امسال در بعضی استان ها نیز به میزان مورد نیاز افت نزولات هوا نیمه دوم سال گذشته را جبران نکرده است و در بعضی از استان ها در مقایسه با سال گذشته تا ۷۵ درصد کم کردن بارندگی داشته ایم.

    وزیر نیرو گفت: ما می‌توانیم با بهره‌مندی از فناوری‌های تازه میلیون‌ها و بلکه میلیاردها مترمکعب آب در بخش کشاروزی صرفه‌جویی کنیم و جهت جمعیتی تا دو برابر جمعیت ف

    وی خاطرنشان کرد: کم کردن بارش ها و خشکسالی ها واقعیت همیشگی زندگی در کشور عزیزمان ایران است و کشور ما به طور میانگین یک سوم دنیا بارندگی دارد. ما از گذشته های دور یاد گرفته ایم که چگونه با کم بارشی سازگار شویم. افتخار ما این است که پدران ما در هزاران سال پیش، پیشرفته ترین فناوری بهره برداری صحیح از منابع زیرزمینی یعنی قنات را به دنیا معرفی کرده اند. در سرزمین خود مانده اند، کوچ نکرده اند و با محیط زیست سازگار شده است اند بنابراین قطعا ما هم می توانیم.

    اردکانیان ادامه داد: امروزه دسترسی کامل به تمامی فناوری های دنیا داریم. ما بیش چهار میلیارد مترمکعب پساب تولید می کنیم که بعد از تصفیه می تواند مطمئن ترین منبع جهت بخش صنعت کشور و بعضا در بخش کشاروزی با رعایت های استاندارهای مورد نیاز باشد.

    راه حل وزیر نیرو جهت تامین آب کافی کشور

    وزیر نیرو خاطرنشان کرد: ما میلیاردها مترمکعب آب را در بخش کشاروزی مصرف می کنیم که امنیت غدایی کشور را تامین کنیم. ما می توانیم با بهره مندی از فناوری های تازه و روش های صحیح تر از انچه که عمل می کنیم میلیون ها و بلکه میلیاردها مترمکعب آب در بخش کشاروزی صرفه جویی کنیم و جهت جمعیتی تا دو برابر جمعیت فعلی کشور آب کافی جهت شرب، بهداشت و صنعت در دسترس داشته باشیم.

    آب شرب شهرها نباید به سایر مصارف تخصیص داده شده است داده شود

    وی بر لزوم دوری از برمصرفی تاکید کرد و گفت: ما در شهرهای بزرگ که منابع آبی کافی جهت شرب و بهداشت داریم می بایست دقت کنیم تا آب با کیفیت بخش شرب را به سایر مصارف تخصیص داده شده است ندهیم. همواره به یاد آوریم قطره قطره آبی که به عنوان نظافت محیط از آن استفاده می شود و به عنوان وسیله شست و شو بعضا مورد استفاده قرار می گیرد در نقاط بی شماری از کشور و در روستاهای ما منبع شرب مردم این مناطق است.

    وزیر نیرو با تاکید بر اینکه دولت برنامه ریزی کافی و کاملی را جهت مدیریت صحیح منابع زیست محیطی به خاص آب و برق تدوین کرده هست، اظهار کرد: کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در دولت ایجاد شده است است و فقط در هفته گذشته بالغ بر یک هزار میلیارد تومان منابع جهت اجرای طرح های اضطراری آب رسانی به بیش از ۲۰۰ شهر کشور تخصیص داده شده است داده شده است است و عدادی و منابع کافی جهت آبرسانی و رساندن اب مطمئن به تعدادی زیادی از روستاهای کشور فراهم شده است است.

    اردکانیان یادآور شد: دولت نیز جهت صرفه جویی در مصرف آب و برق ابتدا به سراغ شرکت های دولتی رفته استو مصوبه هیئت وزیران ناظر بر این خواهد بود که دستگاه های دولتی قطعا در مقایسه با سال گذشته باید به میزان قابل ملاحضه ای در مصرف آب و برق خود صرفه جویی کند که مطمئنا این واکنش‌ها به وسیله مردم نیز پشتیبانی خواهد شد.

    وی در بخش نهایی سخنان خود گفت: تمامی این پرسشها به این معنا است که با واکنش‌ها صحیح خود به گونه ای عمل خواهیم کرد که دشمن های این نظام و مملکت به هوس نیفتند که در زمینه آب اقدام به جنبش احساسات و عواطف مردم در مناطق کم آب و دارای مسئله بیفتند.

    وزیر نیرو خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که دهه های گذشته از تمامی ابزار ممکن و حتی علم روز با تهیه مدل های ریاضی متفاوت تلاش در دزدی منابع آب در کشورهای خاورمیانه و مناطق اشغالی کرده است امروز به هوس افتاده که در عنوان آب وارد معرکه کشور عزیزمان ایران شود. مطمئنا هوشیاری مردم ما مانع از این دست اندازی خواهد شد و با کمک هم در مصرف صحیح منابع زیست محیطی در این بخش نیز موفق خواهیم بود.

    واژه های کلیدی: انرژی | منابع | استفاده | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار