تفاوت پرونده قتل راننده ماشین شماره

تفاوت: پرونده قتل راننده ماشین شماره تاکسی پرونده اختلاف اخبار حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تو به تیم ملی لطمه زدی / انتقادات شدید کی روش از برانکو

    سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می‌گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد

    تو به تیم ملی لطمه زدی / انتقادات شدید کی روش از برانکو

    انتقادات شدید کی روش از برانکو: تو به تیم ملی لطمه زدی

    عبارات مهم : برانکو

    سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد.

    به گزارش فارس، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در صحبت هایی اظهار داشت: بسیار خوشحالم، بعد از بازی دیشب راحت خوابیدیم، چون افتخار کسب کردیم و کاری کردیم که هواداران به این تیم افتخار کنند.

    تو به تیم ملی لطمه زدی / انتقادات شدید کی روش از برانکو

    قهرمانان واقعی ما بازیکنان هستند با عملکرد فوق العاده ای که نشان دادند

    وی ادامه داد: مطمئناً از این به بعد باید اجازه دهم بازیکنان صحبت کنند همانطور که دیروز پژمان به من گفت اجازه بده از این بعد بازیکنان در زمین صحبت کنند. چون آنها مستحق این احترام هستند. قهرمانان واقعی ما بازیکنان هستند با عملکرد فوق العاده ای که دیروز به نمایش گذاشتند.

    الان وقت آن است که چشم در چشم با افرادی که به تیم لطمه زدند، صحبت کنم

    سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می‌گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد

    سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: اصولاً مربی نیستم که باخت را دوست داشته باشم از از بین بردن و باخت ناراحت می شوم و از درون درد می گیرم ولی حالا وقت آن است که چشم در چشم و به صورت مستقیم با افرادی صحبت کنم که به آماده سازی نهایی تیم ملی لطمه زده اند که می توانست عوض کردن نهایی و تأثیرگذاری نهایی را ایجاد کند الان وقت آن است که با این افراد صحبت کنم.

    برانکو اختلافاتی در تیم ملی ایجاد کرد که دیگر اوضاع مثل قبل نشد

    کی روش افزود: الان مستقیم صحبت می کنم چشم در چشم با افرادی که به تیم ملی لطمه زدند. مشکلاتی که با لغو شدن اردوی ما در دوبی شروع شد و برنامه آماده سازی ما لطمه خورد. به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد. اختلافاتی بین اعضای کادر به وجود آوردند که دیگر اوضاع را مانند قبل نکرد.

    سم های پروفسور در تیم ملی اختلاف ایجاد کرد

    تو به تیم ملی لطمه زدی / انتقادات شدید کی روش از برانکو

    وی ادامه داد: با لطماتی که برانکو زد و با سم هایی که پروفسور به تیم من تزریق کرد تیم ما لطمه خورد. ما کاملاً آنها را می شناسیم ولی فراموش کردند در یک سال گذشته طبق برنامه ای که داشتیم، کمال، روزبه، حسینی، امیری و بیرانوند در هفته به مدت یک روز و یک روز و نیم در اختیار تیم ملی بودند ولی فراموش کردند رامین و مهدی با چه کیفتی در تیم ملی بازی کردند بازیکنانی که شما آنها را از پرسپولیس فراری دادید. تحسین شما از بازیکنان داخلی می دانم جهت چیست چون می خواهید در تیم من اختلاف افکنی کنید و با این سم به تیم ملی لطمه بزنید.

    با عدم تحسین از طارمی و رضاییان به تیم ملی توهین کردید

    سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: هنگامی که فراموش کردید از طارمی و رضاییان تحسین کنید نه تنها این بازیکنان را دست کم گرفتید بلکه به تیم ملی توهین کردید. آقای برانکو شما دنبال این بودید که ساختمان پک را به دست آورید شما و دوستان شما دنبال این بودید. شما شخصی بودید که به برنامه آماده سازی تیم ملی لطمه زدید به همین علت مدیر فدراسیون به من گفت اگر بخواهیم این برنامه را پیاده کنیم افرادی به ما سنگ خواهند زد.

    سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می‌گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد

    آقای برانکو شما قدرت دارید چون صورت خود را پشت کلوب پرسپولیس پنهان کردید

    کی روش گفت: آقای پروفسور هنگامی که شما راجع به بازیکنان لیگ صحبت می کنید باید یادآوری کنیم که چه کسی این بازیکنان را به کلوب آورد و در تیم ملی پرورش داد. مردم کشور عزیزمان ایران یادشان است که شما بازیکنان اوکراینی را آوردید و هزاران دلار خرج آنها کردید شما و دوستان شما در پشت صحنه برنامه تیم ملی را بایکوت کردید. شما قدرت دارید چون صورت خود را پشت کلوب پرسپولیس پنهان کردید به همین خاطر است که شاید این کشور جهت من و شما کوچک شده است باشد.

    تو به تیم ملی لطمه زدی / انتقادات شدید کی روش از برانکو

    هیچ وقت برادرم را در کنار خودم نیاوردم و هیچ وقت پسرم با من کار نمی کند

    وی افزود: می گویم که امروز اعضای خانواده من در تیم ملی نیستند هیچ وقت برادرم را در کنار خودم نیاوردم و هیچ وقت پسرم با من کار نمی کند و هیچ وقت داخل تجارت با فدراسیون نبودم. برعکس اگر کسی بدهکار باشد این فدراسیون است که به من بدهکار است آیا که از جیب خودم جهت تیم ملی هزینه کرده ام در آن وقت هنگامی که که برانکو بازیکنان اوکراینی را آورد که حتی یک دقیقه هم بازی نکردند من از جیب خودم جهت ساختمان پک هزینه کردم. من فقط حقایق را بازگو می کنم به خاطر اینکه در چهار سال گذشته باید سکوت می کردم.

    امیدوارم خداوند حواسش به دوستانم باشد چون خودم حواسم به دشمنانم هست

    سرمربی تیم ملی فوتبال راجع به دیدار برابر پرتغال گفت: آنچه شما در صورت من می بینید در درون من نیست به خودمان افتخار می کنیم دیشب با صلح و آرامش خوابیدیم و امروز با یک تفکر تازه بیدار شدیم امیدوارم خداوند حواسش به دوستانم باشد چون خودم حواسم به دشمنانم است بازیکنان هم کمی بهتر هستند اگر خوش شانس بودیم شاید اتفاقات دیگری می افتاد ولی هنگامی که آب از رودخانه رد می شود دیگر رفته است.

    تفرقه نمی اندازم و تفاوتی بین هیچ کدام از بازیکنان داخلی و لژیونرها قائل نیستم

    کی روش خاطرنشان کرد: تفاوتی بین هیچ کدام از بازیکنان داخلی و لژیونرها قائل نیستم چون نمی خواهم در تیمم تفرقه بیندازم. این توهین و تفرقه است که فقط از یک طرف تعریف می شود. این سمی است که برانکو می خواهد به تیم من تزریق کند و بین بازیکنانم تفرقه بیندازد. ولی من بلند می گویم بازیکنان متشکرم.

    آماده ام به توافق با تیم ملی کشور عزیزمان ایران پایبند باشم

    وی راجع به حضورش در جام ملت های آسیا گفت: همانطور که گفتم یک بار دیگر هم براق می گویم این یک افتخار جهت من است که این پیشنهاد را از طرف فدراسیون فوتبال دریافت کردم و آماده ام به این توافق پایبند باشم. ولی یک بار دیگر تکرار می کنم بعد از اینکه راجع به برنامه توافق کردیم نمی توانم قبول کنم مدیر فدراسیون بگوید آقای برانکو حرفی زده و طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) سنگ می اندازند و اگر بخواهیم برنامه مان را پیاده کنیم هواداران به سمت کی روش سنگ خواهند زد.

    واژه های کلیدی: برانکو | برنامه | فوتبال | بازیکنان | سرمربی تیم ملی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار