تفاوت پرونده قتل راننده ماشین شماره

تفاوت: پرونده قتل راننده ماشین شماره تاکسی پرونده اختلاف اخبار حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی برنامه دولت جهت حفظ قدرت خرید مردم / پیش‌بینی رشد اقتصادی ۶درصدی در سال آینده ، نوبخت

    رئیس شرکت برنامه و بودجه به تشریح برنامه‌های دولت جهت ایجاد اشتغال و همچنین حفظ قدرت خرید مردم بر اساس لایحه بودجه سال آینده(۱۳۹۷) پرداخت و گفت که به‌طور حتم با

    برنامه دولت جهت حفظ قدرت خرید مردم / پیش‌بینی رشد اقتصادی ۶درصدی در سال آینده ، نوبخت

    نوبخت : برنامه دولت جهت حفظ قدرت خرید مردم / آینده نگری رشد اقتصادی ۶درصدی در سال آینده

    عبارات مهم : یارانه

    رئیس شرکت برنامه و بودجه به تشریح برنامه های دولت جهت ایجاد اشتغال و همچنین حفظ قدرت خرید مردم بر اساس لایحه بودجه سال آینده(۱۳۹۷) پرداخت و گفت که به طور حتم با زیاد کردن قیمت ها مقابله خواهد شد.

    به گزارش ایسنا، روز شنبه(۹ دی) جلسه کمیسیون تلفیق جهت بررسی لایحه بودجه سال آینده(۱۳۹۷) تشکیل شد که ابعاد متفاوت این لایحه مورد بررسی قرار گرفت.

    برنامه دولت جهت حفظ قدرت خرید مردم / پیش‌بینی رشد اقتصادی ۶درصدی در سال آینده ، نوبخت

    محمدباقر نوبخت، مدیر شرکت برنامه و بودجه با حضور در رسانه ملی جزئیاتی از این جلسه را تشریح و در مجموع ابعاد لایحه را در حوزه های متفاوت اعلام کرد.

    قدرت خرید مردم حفظ می شود

    رئیس شرکت برنامه و بودجه به تشریح برنامه‌های دولت جهت ایجاد اشتغال و همچنین حفظ قدرت خرید مردم بر اساس لایحه بودجه سال آینده(۱۳۹۷) پرداخت و گفت که به‌طور حتم با

    رئیس شرکت برنامه و بودجه در رابطه با این که لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ چگونه به حفظ قدرت خرید مردم کمک خواهد کرد، توضیح داد: گروهی کسبه هستند که خود را با قیمت تورم منطبق خواهند کرد ولی گروهی دیگر کارکنان و بازنشستگان دولتی هستند که جهت حفظ قدرت خرید آنها از طریق تنظیم حقوق اقدام می کنیم.

    وی گفت: دولت هر ساله به اندازه قیمت تورم حقوق کارکنان را زیاد کردن می دهد. ما جهت سال آینده حتی اعلام کردیم که زیاد کردن حقوق کلا ۱۰ درصد است و دولت ۵ درصد را به دستگاه ها پرداخت خواهد کرد تا مابقی از محل صرفه جویی تامین شود. ولی هنگامی که دیدیم که این عنوان ممکن است موجب ایجاد تشویش شود بار دیگر اعلام کردیم که پرداخت ها ۱۰ درصدی خواهد بود و اگر دستگاهی در این مورد نتواند به حد کفایت پرداختی داشته باشد دولت به کمک آن خواهد آمد.

    بنا بر گفته نوبخت، دولت در جهت تقویت قدرت خرید در مرحله اول با زیاد کردن قیمت ها برخورد می کند و هر مقدار دیگر را با تنظیم حقوق و اضافه کردن بر آن جبران خواهد کرد.

    برنامه دولت جهت حفظ قدرت خرید مردم / پیش‌بینی رشد اقتصادی ۶درصدی در سال آینده ، نوبخت

    دولت جهت تنظیم بازار چه برنامه ای دارد؟

    در ادامه این گفت وگو عنوان برنامه دولت جهت تنظیم بازار مطرح شد که در این راستا نوبخت به سمت گلایه از مجلس در مورد عدم رای جهت تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت رفت.

    رئیس شرکت برنامه و بودجه به تشریح برنامه‌های دولت جهت ایجاد اشتغال و همچنین حفظ قدرت خرید مردم بر اساس لایحه بودجه سال آینده(۱۳۹۷) پرداخت و گفت که به‌طور حتم با

    در حالی چندی پیش لایحه ی دولت جهت تفکیک چند وزارتخانه از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی مجلس مورد تایید قرار نگرفت که نوبخت می گوید ما با وجود قدردانی ای که از مجلس طی این سال ها جهت همراهی داریم، ولی انتظار داشتیم که نمایندگان در مورد تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری می کردند. به هر صورت زمانی وزارت بازرگانی و صنعت در یکدیگر ادغام شدند و البته صرفه جویی در آن اتفاق نیفتاد و تنها یک وزیر کم شد. چراکه هیچ کارمندی را اخراج نکرده بودند. ولی اکنون ما می خواستیم یک مدیر جهت واحدهای صنعتی و یک مدیر جدا هم جهت واردات و بازرگانی داشته باشیم. در این حالت می تواند مدیریت بهتر انجام شود.

    وی گفت: آیا باید هنگامی که که کاری مربوط به وزیر بازرگانی است باید آن را به وزیر کشاورزی یا صنعت اعلام کنیم؟! به طور حتم هر کسی در جای خود می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

    برنامه دولت جهت حفظ قدرت خرید مردم / پیش‌بینی رشد اقتصادی ۶درصدی در سال آینده ، نوبخت

    نوبخت با اشاره به این که در خلأ وزیر بازرگانی، مدیر جمهور به طور مرتب عنوان مربوط به تنظیم بازار را از آقای شریعتمداری که اکنون مسوولیت کل وزارتخانه را برعهده دارند، پیگیری می کنند، گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار با حضور آقای جهانگیری و سایر بخش های مربوطه به طور هفتگی برگزار می شود تا بتوان پرسشها آن را به خوبی پیگیری کرد.

    بودجه ۹۷ بودجه اشتغال است

    نوبخت در ادامه به برنامه هایی که جهت ایجاد اشتغال در سال آینده در دستور کار دولت قرار خواهد داشت، اشاره کرد.

    وی با بیان این که باید نام بودجه ۱۳۹۷ را بودجه اشتغال گذاشت، گفت: هر سال حدود ۸۳۰ هزار نفر وارد بازار کار می شوند که حدود ۷۰ هزار نفر آن ها را جوانان تحصیل کرده تشکیل می دهند. دولت باید جهت اشتغال آن ها و همچنین افراد بیکاری که اکنون وجود دارند، شغل ایجاد کند.

    نوبخت گفت: جهت سال آینده و به منظور ایجاد یک میلیون و ۳۳ هزار وقت شغلی حدود ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مورد نیاز است که قرار نیست این مبلغ را در قالب تسهیلات بین افراد تقسیم کنیم بلکه به صورت واقع بینانه و در قالب سرمایه گذاری مولد در چند بخش انجام می شود.

    به گفته مدیر شرکت برنامه و بودجه، برنامه کارآفرین همراه با اقداماتی به منظور مقاوم سازی در برابر زلزله و همچنین آلودگی هوا خواهد بود. بنا بر توضیحات وی، حدود ۲۴۰ هزار وقت شغلی از طریق بازسازی بافت های فرسوده و ۶۰ هزار شغل دیگر در قالب ایجاد واحدهای مسکونی خواهد بود که رقمی نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان را دربر گرفته و در کنار ایجاد شغل، موجب مقاوم سازی در برابر زلزله نیز می شود.

    نوبخت این را هم گفت که حدود ۲۵ هزار و ۱۰۰ وقت شغلی از طریق نوسازی حمل ونقل درون شهری و برون شهری ایجاد می شود که خود اقدامی در جهت کم کردن آلودگی هوا است.

    حتی یک ریال از قطع یارانه به خزانه دولت نمی رود

    موضوع دیگر مورد پرسش از مدیر شرکت برنامه و بودجه، به تبصره هدفمندی یارانه ها و پرسشها مربوط به از بین بردن یارانه و زیاد کردن قیمت حامل های انرژی برمی گردد.

    وی راجع به برنامه دولت به منظور از بین بردن یارانه بگیران گفت: همواره این پرسش مطرح می شود ولی ماجرا اینجاست که افرادی که درآمد خوبی دارند از این که یارانه آن ها از بین بردن شود دلواپس نیستند ولی کسانی که درآمد پایینی دارند به طور حتم جهت آن ها مهم بوده و آزرده خواهند شد. ما هیچ برنامه ای جهت از بین بردن یارانه افراد نیازمند آن نداریم ولی معتقدیم باید نحوه پرداخت نقدی اصلاح شود.

    وی ادامه داد: آنچه که از منابع قطع یارانه افراد غیرنیازمند به دست خواهد آمد حتی یک ریال از آن وارد خزانه دولت نمی شود. تمام آن مجدداً جهت زیاد کردن یارانه افرادی که نیازمند هستند صرف خواهد شد.

    وی گفت: این در حالی است که ما جهت امسال به زیاد کردن یارانه افراد تحت پوشش ورود کردیم و مبالغ دریافتی آن ها را ۳.۴ برابر زیاد کردن دادیم به طوری که جهت یک نفر تا ۱۹۳ هزار تومان و جهت خانوارهای ۴ تا ۵ نفره حدود ۷۰۰ هزار تومان پرداختی در ماه انجام می شود.

    رئیس شرکت برنامه و بودجه در مورد زیاد کردن قیمت حامل های انرژی هم گفت: ما طی سال های اخیر هم مجوز زیاد کردن قیمت حامل های انرژی را در بودجه داشتیم ولی هر لحظه از آن استفاده نکردیم به طوری که در امسال هم فاصله بین ۳۲ هزار میلیارد تومان موجود تا مجوز ۴۸ هزار میلیاردی را می توانستیم زیاد کردن قیمت دهیم، ولی این کار را انجام ندادیم.

    وی گفت: در حالی بر اساس تبصره ۱۸ لایحه بودجه سال آینده، دولت مجوز زیاد کردن قیمت حامل های انرژی تا سطح درآمدی ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان را داراست که چندی پیش پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد، جهت کسب این درآمد قیمت بنزین حدود ۱۵۰۰ تومان و قیمت گازوئیل هر لیتر ۴۰۰ تومان آینده نگری می شود.

    با این وجود، نوبخت در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد که متاسفانه این روزها اعداد و ارقام متفاوتی جهت زیاد کردن قیمت های حامل های انرژی مطرح می شود در حالی که به هیچ وجه، مجوز زیاد کردن قیمت، به معنی گران کردن آن نیست و تنها یک مجوز است که به دولت اختیار زیاد کردن قیمت را می دهد.

    پیش بینی رشد اقتصادی ۶ درصدی در سال آینده

    رئیس شرکت برنامه و بودجه همچنین راجع به آینده نگری میزان رشد اقتصادی در سال آینده گفت: با توجه به منابعی که جهت کمک به بخش های صنعتی و همچنین طرح های عمرانی و سایر بخش ها در نظر گرفته ایم، آینده نگری می کنیم که رشد اقتصادی سال آینده قابل توجه بوده و به حدود ۶ درصد برسد.

    واژه های کلیدی: یارانه | برنامه | اقتصادی | سال آینده | قطع یارانه | لایحه بودجه | یارانه بگیر | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار